خانه > Personal Articles > من به این آتش پرستی می بالم

من به این آتش پرستی می بالم

همواره پیش از جشن باستانی چهارشنبه سوری مشتی از دین فروشان و خرافه پرستان شروع می کنند به هوچی گری و ابراز نظرهای ابلهانه و متعصبانه و کورکورانه که فقط و فقط ناشی از تقلیدی میمون وار است و بس!

نمی دانم چرا مذهب شیعه چنین با آتش در خصومت است گویا خود می دانند که به دلیل بدعت های فراوان در دین سهم زیادی از آتش دوزخ خواهد برد و برای پوشاندن این واقعیت همواره مبادرت به خرده  گیری و عیب جویی از سایر ادیان و باورها می کند.

جشن چهارشنبه سوری را مخالف شرع و دین و حرام می نامند در حالی که همان دینی که به آن استناد می کنند با بدعت های احمقانه ای که در آن مخلوط کرده اند از بن و پایه خراب شده است و غیرقابل استناد. مذهبی که هنوز گرفتار جواز یا عدم جواز ورود با پای راست به توالت است چگونه به خود جرات می دهد که در ادیان دیگر تجسس کند و در میان باورهای دیگر به دنبال عیب باشد تا بهانه جویی کند و با پایین بردن دیگران خود را بالا کشد؟

همواره زرتشتیان را متهم می کنند که آتش می پرستیدند… البته دلیلی نمی بینم که در مقابل این اراجیف از خود دفاع کنم اما در پاسخ به این بسنده می کنم که من به پرستیدن آتش افتخار می کنم در حالی که شما بت پرستان هنوز وجود دارید… شمایی که یک انسان قاتل و جنایتکار را ولی می خوانید و او را از خدا هم بالاتر می برید در حالی که پر است از گناه و خدعه و خیانت. انسانی که خود آلت دست مشتی قدرت پرست است.

اگر من آتش می پرستم به خود افتخار می کنم که عنصر روشنایی را بزرگ می دارم نه اینکه چون شما مروج پست گرایی و گداپروری باشم

دسته‌ها:Personal Articles
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

