خانه > Personal Articles > شکم های سیر ناشدنی، صندوق های کلاهبردار

شکم های سیر ناشدنی، صندوق های کلاهبردار

صدقه دفع نمی دانم فلان قدر بلا می کند!! کی؟ کجا؟ ما که ندیدیم! حتی جوک اش را هم شنیدیم که طرف پول را داخل صندوق انداخت و تصادف کرد و گفت آقا پول ننداز که کار نمی کند!!!

نمی دانم این جماعت ایرانی تا کی می خواهد مانند چهارپایان باشد و تا آخر عمر خود یک کدخدایی آن بالا باشد و این ها گوسفندان و فقط بچرند و چیزی نگویند هر چند که شکر خدا دیگر چریدن هم در کار نیست و ملت نان ندارند در آب بزنند و نوش جان کنند چه رسد به چرا و نشخوار کردن.

نشان به این نشان که امسال عید همه به دنبال پول دستی هستند تا از خجالت خانواده خود و بچه ها در بیایند و در عوض در خجالت پول دستی باشند.

برایم خیلی عجیب است که ملت واقعا تصور می کنند اگر پول داخل صندوق صدقه بی اندازند از ۷۰ بلا مصون خواهند شد و بعدا که دچار بلا می شوند با خود فکر می کنند حتما این بلا جزء آن ۷۰ بلا نبوده است!!! واقعا جای تاسف دارد که در قرن ۲۱ هستند مردمانی که چنین و با روشی پیش پا افتاده هنوز توسط حکومتی سرکیسه    می شوند.

آیا تا به حال به این نکته توجه کرده اید که محل استقرار صندوق های صدقه چه جاهایی است؟ اینبار کمی دقت کنید و ببینید که صندوق های صدقه درست در این مکان ها قرار دارند:

۱- ایستگاه های اتوبوس

۲- مقابل اکثر سوپر مارکت ها

۳- مقابل اکثر نانوایی ها

۴- مقابل بیشتر بانک ها

۵- در نزدیکی بیشتر کیوسک های روزنامه فروشی

۶- ورودی امام زاده ها و اماکن مقدس

آیا به نظر شما این محل های استقرار به طور ناخودآگاه و اتفاقی پیش بینی شده اند؟ یا دلیل دیگری دارد؟؟‌ چرا در ایران رواج یافته که دیگر ۲۵ تومانی و ۵۰ تومانی پول نیستند و مثلا با آن ها یک آدامس هم نمی شود خرید؟

اگر ۱ میلیون نفر در روز فقط ۲۵ تومان درون صندوق ها بیندازند می شود ۲۵ میلیون تومان در روز و  ۷۵۰ میلیون تومان در ماه و ۹ میلیارد تومان در سال…. این پول ها کجا می رود؟؟؟

این میزان نقدینگی از سطح بازار جمع می شود ولی آیا واقعا به دست مستمندان می رسد؟ اگر چنین است پس این آمار رو به رشد فقر و افزایش تعداد گداها چیست؟ این همه کودک زیر ۱۵ سال که سر چهارراه ها گل و فال و آدامس و چسب زخم می فروشند از کجا آمده اند؟

این همه حماقت تا کی؟ تا کجا؟ تویی که ادعای ایرانی بودن داری بدان که با انداختن هر عدد ۲۵ تومانی و ۵۰ تومانی به صندوق های کلاهبرداری صدقات به اقتصاد کشورت خیانت کرده ای.  برای کمک به مستمندان در کشوری که دولت و حکومتش گداپرور هستند تنها راه و بهترین راه کمک مستقیم به خانواده های فقیر و نیازمند است.

دسته‌ها:Personal Articles
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

بیان دیدگاه