خانه > Personal Articles > من نبودم دستم بود!

من نبودم دستم بود!

آقا زدن زیرش به همین راحتی. حالا اگر مثلا خبر در مورد یک موفقیتی یا چیزی شبیه به این بود همه صف می کشیدند دم در که بگویند من بودم تو نبودی اما حالا اوضاع فرق می کند چون گند کاری شده پس من نبودم دستم بود شد:

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی با بیان این که وی و معاونش هیچ نقشی در حوادث کهریزک نداشته‌اند، گفته است ماجرای کهریزک در حد یک تخلف کوچک بوده است و با ماموران متخلف نیز برخورد شده است. اسماعیل احمدی‌مقدم، فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران روز پنج‌شنبه در گفت و گو با خبرنگاران در بوشهر گفته است، وی و معاونش،احمدرضا رادان هیچ نقشی در ماجرای کهریزک نداشته‌اند.

خوب بابا راست میگه بنده خدا چند نفر قراره برای یک مساله به این کوچکی به نام کهریزک ضایع بشوند و داروی نظافت در راه رسیدن به چاه مستراح یهو اتفاقی بریزه تو حلقشان؟ خوب این بیچاره اصلا کاره ای نیست که. حالا اگر رییس پلیسی چیزی بود اون وقت ماجرا فرق می کرد اما کاره ای نیست به خدا. شما هم زیاد گیر ندهید.

دسته‌ها:Personal Articles
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

