خانه > Personal Articles > عدل علی

عدل علی

می دانید که زیاد اهل کش دادن نوشته هایم نیستم پس با یک توضیح کوچک دو عکس را برایتان نمایش می دهم. علی کسی بود که از خود می زد تا به فقیر بدهد تا یتیم را خوشحال کند علی کسی بود که مترادف اسمش واژه عدل است او سرمشق بسیاری از انسان ها بوده و یا دست کم بسیاری از انسان ها ادعا دارند که مانند او هستند اینک دو عکس زیر را ببینید این دو نفر در ایران زندگی می کنند هر دو ایرانی هستند یکی در مقام ولایت عدل علی و دیگر در مقام زن! و از آن بالاتر یک مادر که از کودکی به ما می گفتند بهشت زیر پای اوست… با دیدن این تصویر که در مقابلم بود و توانستم از او عکس بگیرم واقعا باورم شد که بهشت بسیار کمتر از آن چیزی است که لیاقت زیر پای او بودن را داشته باشد. مقام این مادر کجا و مقام آنکه از ماشین ۳۰۰ هزار دلاری ضد گلوله پیاده می شود کجا. بوسه بر دستان این مادر می زنم و لعنت بر دین فروشان متظاهر می فرستم

ساده زیستی به روش سیاسی

عدل علی را هم دیدیم

چه کسی سزاوار بهشت است؟

اگر بهشت زیر پای تو نیست همان بهتر که وجود نداشته باشد

با سپاس از حقیقت نیوز

دسته‌ها:Personal Articles
  1. محسن داوری
    2010/01/16 در 1:24 ب.ظ.

    خیلی نرم افزار مفیدی بود.
    خیلی با عنوان وبلاگتون هماهنگ بود.
    دانلود و معرفی نرم افزارهای لینوکس
    با gimp فلش قرمز را کشیده بودی؟
    قدیما خیلی چیزا از وبلاگت در مورد لینوکس یاد میگرفتم ولی مثل اینکه دیگه موضوع وبلاگت عوض شده.
    عوض شده؟
    لیست نوشته های تازه ی وبلاگت را نگاه کردی؟
    * عدل علی
    * امنیت در جی میل و گاف فرمانده نیروی سرکوبگر
    * رو به فردا یا نگاهی به دیروز؟
    * بداخلاقی مذهبی و خرافه پرستی مزمن
    * دسکتاپ ها سبز می شوند
    * و دوباره به موسوی رای می دهم
    * تکذیب می کنم عین هلو!
    * واقعا نمی فهمی؟
    * چگونه فتوشاپ را ضایع کنیم
    * چرا کالای چینی می خریم؟

    من اصلا هیچ کاری با این که سبز چیه و … ندارم
    تنها صحبت من این هست که آیا موضوع وبلاگت عوض شده؟
    من شما را به عنوان یک وبلاگ لینوکسی میشناختم ولی ۳-۴ هفته ای هست هرچی سر میزنم مطلب لینوکسی پیدا نمیکنم.

    • 2010/01/16 در 1:37 ب.ظ.

      وبلاگ کاملا شخصیه، اگه قبلا نرم‌افزار معرفی می‌کرد دلیل نمی‌شه حرف‌های خودش رو نزنه

      • محسن داوری
        2010/01/16 در 4:24 ب.ظ.

        بهروز جان بنده همین موضوع که شما گفتید را متوجه نشده بودم.
        من با توجه به موضوع وبلاگ سوالم را پرسیدم وگرنه از خود شما هم میتونستم این سوال را بپرسم ولی چون وبلاگ شما موضوعش اصلا ربطی به لینوکس نداره من از شما هیچ موقع سوال نکردم و نخواهم کرد چرا در وبلاگی که موضوعش شاهزاده است در مورد لینوکس چیزی نمینویسید.
        حالا بماند که شما بعضی مواقع در مورد لینوکس مینویسی که من ۱-۲ مطلب از سایتت را قبلا خونده بودم و خوشم اومده بود.
        متوجه منظورم شدید؟
        خود من هم وبلاگم موضوعش شخصی هست ولی ۵-۶ پست هم در مورد لینوکس و برنامه نویسی و.. هم دارم.

    • 2010/01/16 در 1:48 ب.ظ.

      جناب داوری
      مشکل شما این است که هنوز میان سایت و وبلاگ تفاوتی قایل نیستی! یعنی در واقع نمی دانی که وبلاگ چیست!!! همون طور که دوست گرامی بهروز فرمودند اینجا وبلاگ هست و من آزادم در وبلاگ شخصی ام در مورد هر چیزی که دوست دارم صحبت کنم که می کنم. سوال جاهلانه ای بود: لیست نوشته های تازه ی وبلاگت را نگاه کردی؟ – این مطالب را من می نویسم پس می دانم چه نوشته ام!!! معرفی نرم افزار را زمانی ادامه می دهم که خود صلاح بدانم اینک بیان واقعیت ها بسیار مهمتر از معرفی نرم افزارهااست. ضمنا سبز چیزی نیست یک رنگ است اما درون این رنگ رازهایی پنهان و پیداست که کور دلان نمی بینند. ممنون می شوم که دیگر به وبلاگ من سر نزنید!

  2. محسن داوری
    2010/01/16 در 4:18 ب.ظ.

    من که با کسی دعوا نکردم که اینجوری میکنید.
    وبلاگ شخصی هست پس لطفا اگه ممکنه عنوانش را هم بزارید مطالب شخصی.
    معلوم هم هست کوردلان چه کسانی هستند.
    بنده هم وبلاگ شما را به دسته بندی مطالب شخصی منتقل میکنم.
    من هم کاری با عقاید شما ندارم و قصد تفتیش عقاید را نداشتم بلکه فقط و فقط یک سوال ساده پرسیدم
    حالا هم جواب سوالم را گرفتم.
    ممنون.

  3. dajal
    2010/01/18 در 4:07 ب.ظ.

    چرا شما یههو قاطی کردی. چرا فحش می دی؟ :دی جواب این آقای محترم اینه که توضیح بلاگ رو بخونه، از نظر نویسنده بلاگ جنبش سبز بخشی از فرهنگ لینوکس هست.(حتی از نظر من) حالا ایشون استدلال شون رو بگن جنبش سبز رو چرا جز اون نمی دونن.(چون ایشون دارن نقد می کنن) اما اینجور تند حرف زدن ها باعث جدایی بیشتر میشه فقط. نباید مثل بی شعور هایی حرف بزنیم که اینجوری رفتار کردن براشون عادی شده(یعنی جدا کردن جامعه). مثلا این پست رو ببینید تا بفهمید. http://www.websoftdownload.com/?p=1405
    این بی شعور گفته که به امید روزی که همه سایت های مخالف از بین برن!!!!
    اگه ما با این بی شعور یکی باشیم که یه دیکتاتوری دیگه به وجود می آریم و هیچ وقت به آزادی نمی رسیم.

  4. dajal
    2010/01/18 در 4:14 ب.ظ.

    در ضمن برای نظر زیباتون توی وبلاگ های پرنس و روزبه آنلاین (در رابطه با لینوکس های موش آزمایشگاهی) تشکرم. من هر دو نوع توزیع رو دوست دارم. هم deb هم rpm (نمی دونم اینجور تقسیم بندی درست هست یا نه اما به نظرم خلاصه ترین توضیح هست)

  5. یک ایرانی
    2010/01/19 در 11:47 ق.ظ.

    سلام
    به نظر شما یک مقام مسئول(خامنه ای) باید حفاظت شود ویا یک فرد عادی(کروبی)
    https://getdebpersian.wordpress.com/2010/01/08/واقعا-نمی-فهمی؟/

    • 2010/01/19 در 3:49 ب.ظ.

      اولا بحث عادی و غیر عادی نیست
      دوم اگر کروبی فرد عادی است پس شما که اصلا فرد هم نیستید!
      سوم کروبی مدعی زندگی مستضعفانه و فقیرانه نیست اما خامنه ای مدعی است که حتما شب ها روی زمین می خوابد و با گاری به کاخ شاه سابق می رود برای اداره امور کشور.
      کمی تفکر کنید سپس اظهار نظر نمایید.

  6. 2010/01/31 در 9:36 ق.ظ.

    نه عدلش عدله و نه علی اون علیه…

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

