خانه > Personal Articles > تکذیب می کنم عین هلو!

تکذیب می کنم عین هلو!

تقلب در انتخابات را تکذیب می کنم

اعتراضات میلیونی مردم را تکذیب می کنم

نارضایتی عمیق اجتماعی را تکذیب می کنم

انزوای بین المللی را تکذیب می کنم

تلاش برای دستیابی به بمب اتمی را تکذیب می کنم

مداخله در امور برخی کشورهای عربی را تکذیب می کنم

کشتار مردم ایران را تکذیب می کنم

قتل ندا توسط نیروهای لباس شخصی را تکذیب می کنم

زیر گرفتن مردم عادی توسط ماشین نیروی انتظامی را تکذیب می کنم

انداختن مردم از بالای پل و طبقه دوم دانشگاه را تکذیب می کنم

استعفای برخی از سفرای خود را تکذیب می کنم

دودستگی در بدنه حکومت را تکذیب می کنم

سوء استفاده از اعتقادات مذهبی مردم را تکذیب می کنم

دروغگویی را تکذیب می کنم

تورم ۲۵ درصد را تکذیب می کنم

بیکاری ۳۵ درصد را تکذیب می کنم

فساد اقتصادی دستگاه های دولتی را تکذیب می کنم

فقر فحشا و فساد اخلاقی را تکذیب می کنم

تعطیلی بیش از صد نشریه منتقد را تکذیب می کنم

زندانی کردن منتقدان سیاسی را تکذیب می کنم

شکنجه در زندان ها و تجاوز را تکذیب می کنم

من خیلی چیزهای دیگر را هم تکذیب می کنم

اما نمی دانم چرا در انتها همه این ها تایید می شوند!

دسته‌ها:Personal Articles
  1. هنوز دیدگاهی داده نشده است.
  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

