خانه > Personal Articles > سرباز به خانه ات برگرد

سرباز به خانه ات برگرد

امروز ۶ دی ماه سال ۱۳۸۸ است روز عاشورا روزی که حسین به پاس داشت آزادی جان خود را فدا کرد روزی که شمشیر نتوانست گردن آزادگی را بدرد

امروز روزی است که مردم آزادیخواه ایران الگوی خود را حسین و آزادگی حسین قرار داده اند روزی که جان خود را برای آزادی به مخاطره می اندازند

امروز عاشورایی دیگر است و کربلا تهران

به گزارش خبرگزاری جرس تاکنون سه نفر از هموطنان ما در تهران جان خود را از دست داده اند و برای پاس داشت آزادی شهید شدند

و تو ای سرباز

تو خود بهتر از هر کس دیگر می دانی که از مردم هستی پس اسلحه ات را زمین بگذار و به خانه ات برگرد

میان مردم بودن بهتر است یا زیر دست مشتی وحشی منش؟

دسته‌ها:Personal Articles
  1. 2009/12/28 در 8:56 ب.ظ.

    با درود به شما
    این مطلبت بسیار عالی بود
    خوشحال هستم که برای یک حامی ازادی نظر میزارم
    من شما رو در سایت خودم لینک کردم اگر دوست داشتی من رو با نام» لینوکس تیپس لینک» کن
    البته هنوز بخش نظر دهی رو فعال نکردم اما جون زود به زود بهت سر میزنم از لینک شما مطلع می شم
    بدرود

    • 2009/12/30 در 10:12 ب.ظ.

      درود بر شما
      سایت شما لینک داده شد و از لینک دادن وبلاگم ممنونم
      همچنین سپاسگزارم که از وبلاگ من بازدید کردید

      آزادم پس زنده هستم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

