خانه > Personal Articles > یک افتضاح دیگر

یک افتضاح دیگر

خوب پرواز سبز هم به ثمر نشست و در ۱۶ و این بار حتی ۱۷ آذر بار دیگر حقانیت اکثریت قابل توجهی از مردم کشور بر اقلیتی ددمنش ثابت گردید. روزی که برای خوار کردن نظام پادشاهی تعیین گردیده بود اینک برای کسانی که آن را بنیان نهادند دردسر ساز شد و دانشجویان فهیم کشور از این روز علیه آن جمعیت کودتاچی استفاده کردند

خواندن تاریخ و مطالعه در دوران تاریخی درس های زیادی به آدمی می دهد درس ها و پندهایی که اگر نسل های متفاوت آن را درک می کردند هرگز اتفاقات تکراری در تاریخ روی نمی داد و مثلا دیکتاتوری تا قرن ۲۱ میلادی ادامه نمی یافت! اما متاسفانه دیکتاتور هرگز این واقعیت را درک نمی کند که روزی باید برود و اگر به خواست خودش نباشد به جبر زمانه خواهد رفت

۱۶ آذر مجددا دیدیم که حقانیت و انسانیت بر دروغ و وحشی گری غلبه کرد و فریاد آزادیخواهانه ملت بار دیگر به گوش جهانیان رسید

در حاشیه این روزها چند اتفاق دیگر هم افتاد و طبق معمول نوکران و چماق به دستان کودتاچیان حرکات احمقانه ای انجام دادند که شاید بتوان با آن نوزادی ۵ روزه را خام کرد! بسیجیان جیره خور و مزدور در روز ۱۷ آذر بدون مجوز وارد دانشگاه تهران شدند و خود را دانشجو نامیدند و دانشجویان واقعی را کتک زدند و اما شبانگاه پای پیاده و چماق به دست به سفارت سابق امریکا که اینک لانه جاسوسی س پ اه شده است برگشتند!! واقعا که جل الخالق از این میزان کودنی و کم شعوری… خوب در این میان هم شهروندان خوش ذوق و زیرک با موبایل از واقعه تصویر تهیه کرده و در یوتیوب منتشر نموده اند که می توانید با جستجویی ساده ببینید قضیه از چه قرار است. اما همان گونه که گفتم جل الخالق از این مقدار کم هوشی و کودنی و نابخردی پس اینجاست که باید دست های خود را رو به آسمان برده و همه با هم بگوییم:

خداوندا سپاس که دشمنان این خاک پاک را از احمق ترین انسان ها قرار دادی

دسته‌ها:Personal Articles
  1. ابراهیم
    2009/12/11 در 12:40 ق.ظ.

    سلام
    من اصلا جانبداری نمیکنم ولی فکر میکنم شما قدری دارید بی انصافی میکنید حداقل امیدوارم در مورد حرفهایی که میزنید و یا مینویسید به یقین رسیده باشید
    در پناه حق

  2. بیژن
    2009/12/12 در 3:42 ب.ظ.

    سلام دوست عزیز
    چرا اینقدر تنفر ؟
    لا یکلف الله نفسه الا وسعها یعنی خداوند بیشتر از عقل آدم که از آدم نمی خواهد حالا ما در این عقل رو بستیم گذاشتیم کنار و فقط داریم با احساس جلو می رویم بابا بخدا قسم اینقدر سخت نیست بفهمیم که از این تفرقه های داخلی ما تنها کسی که داره سوء استفاده می کنه دشمنان خارجی هستند . بیاید چشم هامون رو باز کنیم ببینیم این آمریکایی که تو کشور خودش با تانک میریزند بیرون و شورش ها رو سرنگون می کنند و این همه لشکر کشی به عراق می کنند چرا راجع به ایران دایه ی دلسوز تر از مادر شده اند و اوباما شعار میده که من از تظاهرات کنندگان حمایت می کنم. می دونی دوست عزیز من تو گوگل سرچ کردم نرم افزار لینوکس بعدش اومد تو وبلاگ شما و قسمت این بود که این مطلب رو بخونم و این نظر رو بنویسم
    من میتونستم مثل خیلی های دیگه خیلی ساده از کنار این مطلب بگذرم ولی فکر کنم یه مثال بزنم خیلی خوب باشه.
    فرض کن شما پدر یه خانواده هستید و سر کوچتون دارند به خانه شما حمله می کنند بعدش هی پسره میگه بابا تو حق منو خوردی و به من ظلم کردید خوب حالا شما اول می روید دشمن رو میزنید یا میاید به بچتون ثابت می کنید که پسر من، من دوستت دارم و شروع به تربیتش می کنید ؟
    خوب معلومه که اول شروع می کنید با دشمن می جنگید چون اگه دشمن پاش به خونه ی شما برسد همه ی ناموستون رو به یغما می برد ؟ درسته ؟
    خوب الان هم موقعیت همینه دشمن داره مردم مارو تحریک می کنه تا به خیابون ها بریزند و اغتشاش کنند تا خودش بتونه از این فضای رسانه ای و آب گل آلود بهتر ماهی بگیره. البته سرشون به سنگ خورده ولی هنوز نا امید نشدند. ولی خلاصه دوست عزیز توی این فضای غبار آلود فتنه باید خوب عقلمون رو بکار بندازیم آخر حرفم هم با یک جمله از امام علی(ع) تموم کنم که می فرماید :
    در فتنه مانند شتر دو ساله باش، نه شیری دارد که آن را بدوشند و نه کوهانی دارد که سوار که با آن سواری دهد.
    ایمیلم هم نوشتم اگه دوست داشتی می تونیم با هم رابطه داشته باشیم تا شاید بتونیم بیشتر با دیدگاه های همدیگر آشنا شویم.
    یا علی

    • 2009/12/12 در 7:29 ب.ظ.

      درود بر شما
      نخست از اینکه وبلاگ من رو بازدید کردید از شما سپاسگزارم و دوم اجازه بدهید در مورد کامنت شما چند توضیح بدهم:
      ۱- بنده هرگز از شخص ثالثی حمایت نگرده ام مثلا امریکا پرواضح است که ایالات متحده امریکا برای من و شما دلسوزی نمی کند من هم عرض نکردم که بیایید امریکایی بشویم تا همه چیز خوب شود یعنی همان ایده و روش عرب ها
      ۲- شما از منطق و تعقل صحبت کردید اما در کامنت شما از منطق و تعقلی که یاد کردید چیزی ندیدم به ویژه با مثالی که ذکر فرمودید
      ۳- رابطه مردم ایران با حاکمان امروزش هرگز مانند رابطه پدر و فرزند نمی شود چرا که در ۹۹ درصد اوقات پدر صلاح فرزند خود را می خواهد و تا جای ممکن در تلاش است موانع سر راه فرزند خود را از میان بردارد اما رابطه میان مردم ایران و حاکمان امروزی یک رابطه چپاول گرایانه است یعنی حاکم امروز تنها به فکر منافع و حفظ خود ایت درست مانند ایالات متحده امریکا که البته من هرگز ندیدم با تانک به جان شهروندان خود بیفتد! ما با سیستمی طرف هستیم که به هر نوع در مقابل مردمان خود می ایستد و به خواسته های آن ها توجه نمی کند از پیش پا افتاده ترین خواسته که حجاب باشد تا خواسته های اصلی یعنی رفاه و آزادی و پیشرفت. به گونه ای که با داخلت دادن سپاه در امور اقتصادی تمامی بازارها را در دستان خود گرفته از طرفی با امنیتی کردن جامعه و عدم انتقادپذیری همین نیرو ها در مقابل مردم قرار داده است! حکومت هرگز نمی تواند نقش دایه مهربان تر از مادر را برای مردم ایفا کند با اعتقادات ایدئولوژیک مردم را گمراه کند و به اصطلاح همه را زور کند که باید به بهشت بروید!! تعطیلی ۴۰٪ واحدهای صنعتی و عدم بازدهی ۶۷ هزار واحد تولیدی خود گویای همه چیز تنها در بخش اقتصاد است.
      ۴- واژه دشمن است که همواره و پیاپی تکرار می شود! دشمنی که شاه از آن سخن می گفت کمونیسم بود که اینک بر کشور ما مسلط گشته است و دشمنی که امروز از آن سخن به میان می آید سرمایه داری است که طبیعتا میل انسان به همان سو است. اما جوری به مردم القا می شود که دشمن ما کفر است! استبداد و استعمار و بی دینی است. آیا قبل از حضور این حاکمان ملت ایران همه کافر بودند و امروز همه مسلمان و سلمان فارسی شده اند؟ آیا درجه فساد امروز کمتر از قبل است؟ پس حرف ما این است: نه امریکا نه روسیه نه چین نه لروپا که فقط و فقط ایران منتها اینبار نه آنکه همه درها به روی مردم بسته شود و در پس ماجرا همان کافران با ظالمان حاضر در کشور ساخت و پاخت کنند و منابع و ثروت و اخلاق و مذهب جامعه را به یغما ببرند.

      نتیجه اینکه شما از حرف های من بدترین برداشت را داشته اید ما نگفتیم امریکا وارد ایران بشود و به نوامیس ما دست درازی کند بلکه گفتیم دین فروش و دین زدگی جای خود را به دموکراسی بدهد آن جا که مردم خود برای خودشان تصمیم بگیرند نه آنکه یک نفر برای کل کشور مدیر باشد و مدبر. سخن بسیار واضح و روشن است و بعید می دانم کسی با استقلال و آزادی و آبادانی این کشور مخالف باشد اگر واقعا خود را یک ایرانی می داند و به تمدن چند هزار ساله اش احترام می گذارد.

      با سپاس

  3. بیژن
    2009/12/12 در 8:35 ب.ظ.

    با سلام
    خیلی بهتر شد. من سعی می کنم نظراتم را موردی و متناظر با نظرات شما بیان کنم :
    ۱. من عرض کردم که با این کارهایی که می شود(تفرقه های داخلی) آمریکا از آب گل آلود ماهی می گیرد نگفتم که خدایی نکرده شما آمریکایی هستید و … در هر صورت این گونه رفتار ها باعث می شود که دشمنان خارجی به وطنمان ایران و ناموس من و شما چشم طمع داشته باشند.
    ۲. اما راجع به اینکه تو کامنت من معقولانه نبود که …
    ۳. اما راجع به اینکه به رهبر ایران یا حاکم ایران آن تهمت ها را می زنید من به شخصه فکر می کنم که همه بدلیل شناخت بد از مقام رهبری می باشد که انشاالله برطرف خواهد شد فقط اگر کمی با خودتان صادق باشید و خودتان تحقیق کنید به این خواهید رسید که باید به رهبری اعتماد کنید و به این خواهید رسید که رهبری دلسوزترین فرد به این ملت می باشد.
    ۱.۳ اما با این که این حکومت به همه چیز مردم کار دارد خیلی ساده است. همانطور که می دانید ما اسما حکومت اسلامی هستیم یعنی حکومتی که قوانین آن بر اساس اسلام است اما در عمل طبق فرموده رهبر به سمت اسلامی شدن پیش می رویم. و هر قانونی که با قوانین اسلامی در تضاد است من هم آن را می کوبم. و در مورد پیشرفت هم امیدوارم که چشممان را روی این همه پیشرفت هایی که در طی این ۳۰ سال داشته ایم نبندیم و شما می توانید دیدگاه مردمان خارج کشور را در مورد پیشرفت ایران بدانید. و در موارد دیگر فکر می کنم اطلاعات درستی در اختیارتون قرار نگرفته است که با تحقیق بیشتر می توانیم اطلاعات بیشتری کسب کنیم.
    ۴. اما در مورد بند چهارم شما زیاد صحبتی ندارم چون این حرف ها به دو چیز نیاز دارد
    ۱ وقت زیاد که بحث شود ۲. تحقیقات و اطلاعات دقیق بله من هم با این سرمایه داری ها مخالفم ولی باید ببینیم ریشه چی بوده است. ما نباید خیلی انتظار عجیب از این حکومت داشته باشیم باید واقع گرا باشیم بالاخره این حکومت هم سعی خودش را دارد می کند ولی بالاخره دشمن هم که بیکار نشسته است.
    در آخر امیدوارم که منظور شما از دموکراسی همان دموکراسی که مصطلح شده است نباشد که سم است.
    خیلی ممنون از جوابتون
    یا علی

    • 2009/12/12 در 9:47 ب.ظ.

      خوب شد این مورد را هم بیان فرمودید اما متوجه این امر باشید که نظریه رهبری و ولایت فقیه دارای کمترین (زیر ۱درصد) موافق در مذهب شیعه است و اکثریت فقها (منظور فقیهان واقعی هستند نه آن ها که یک شبه فقیه شدند) مخالف سرسخت آن هستند و حتی عده ای از افرادی که قبلا موافق آن بودند با دیدن آثار این تئوری در عمل از کرده خود پشیمان شده اند که البته امروز آن ها را روحانی های امریکایی نام نهاده اند! پس شناخت مقام رهبری کار سختی نیست چون نمود رفتارهای خارجی آینه ای است برای شناخت شخصیت فرد.

  4. بیژن
    2009/12/13 در 6:15 ب.ظ.

    سلام
    فکر نمی کنم گفته ی شما زیاد روی اطلاعات دقیق باشد بخاطر اینکه ما در مذهب تشیع یه چیزی به اسم حکومت فقیه عادل در جامعه داریم که خیلی هم محکم و قابل اثبات می باشد.
    اما اینکه شما می گویید بعضی از فقیهان مخالف سر سخت ولایت فقیه هستند من به شخصه بغیر از یک نفر یعنی آقای منتظری کس دیگری را نمیشناسم که با ولایت فقیه مشکل داشته باشد. ولی از این طرف نمی دانم شما این اسامی که خواهم برد به بعنوان فقیه قبول دارید یا خیر :
    مرحوم آیت الله بهجت(ره)، آیت الله جوادی آملی، آیت الله مکارم شیرازی، آیت الله نوری همدانی و بیشتر مراجع که فقیه ترین عالمان زمان خود می باشند. اگر واقع بینانه نگاه کنیم خواهیم یافت که این که نظریه ی ولایت فقیه در شیعه موافق ندارد زیاد پایه و اساس ندارد. به جرئت می تونم بگم اگر تا حالا همین ولی فقیه نبود ایران ۱۰۰ باره دست دشمنان می افتاد.
    یا علی

    • بسیجی! جیره خوری خوب نیست!!!
      2009/12/13 در 10:02 ب.ظ.

      آقا این دشمنان که میگین کی هستن؟ ۳۰ ساله دارن میگن دشمنان! کی یعنی؟ اسراییل؟ امریکا؟ نه خیر دشمن واقعی ایران همین سربازان گمنام امام زمان هستند که ایران را چپاول می کنند. حالا شما ۴ نفر اسم بردی بعدش هم مثل همیشه اخلاق حکومتی بقیه می شوند (بیشتر مراجع که فقیه ترین عالمان زمان خود می باشند)! کدام بیشترین؟ بروید در نظریات آیت الله سیستانی جستجویی کنید در نظریات آیت الله بروجردی که همین امام خمینی تمام قداست و شهرت خود را مدیون اوست جستجو کنید کجا از ولایت فقیه آن هم از نوع مطلقه حرفی زدند؟ چرا امام خمینی اولین پیش نویس قانون اساسی را که در آن سخنی از ولایت فقیه نیامده بود تایید کرد اما سپس عده ای دوباره آن را گنجاندند و دو بار هم اصلاح کردند و در وهله آخر قید (مورد قبول مردم)را حذف کردند؟ تا کی سر زیر برف کردن و چون کبک فکر کردن؟؟؟ تا کی چشم را به روی واقعیات بستن و خرافه پرستی و جهالت؟؟؟؟؟

  5. بیژن
    2009/12/14 در 7:32 ب.ظ.

    سلام
    ببخشید بسیجی جیره خوری خوب نیست یعنی چی ؟ نمی دونم منظور شما کدوم جیره است ولی سفره ی رحمت الهی خیلی گسترده تر از این است که فقط ما بسیجی ها ازش جیره خوری کنیم شما هم می تونی بیای و …
    ولی دوست من شما که اینقدر به ما میگی سر زیر برف کردیم شما چرا خوب دورو برتو نمی بینی و دشمنتو نمیشناسی ؟ حتما آمریکا یا انگلیس البته معذرت می خواهم باید بیاد تو خونمون و دست به ناموس من و شما بزنه تا شما بهش بگید دشمن ؟؟ ولی بدونید توی قرآن می تونید سوره ی مائده آیه ی ۸۲ این آیه رو پیدا کنید خودش همه رو توضیح داده :
    تجدن اشد الناس عداوة للذين آمنوا اليهود و الذين اشرکوا
    شما خواهید یافت(خواستید گوش کنید و خواستید گوش نکید) که دشمن ترین مردم نسبت به کسانی که ایمان آورده اند یهودیان هستند !
    حالا فکر کنم معلوم شد دشمن شما کیست حتی اگر این آیه هم نبود شما باید با این کارهایی که آمریکا و انگلیس کرده اند تشخیص می دادید دشمن شما کیست ؟
    لا يكلف الله نفساً الا وسعها خداوند فقط به اندازه ی وسعتون می خواهد نه اینکه ما به قول شما سرمون رو….
    یا علی

    • بسیجی! جیره خوری خوب نیست!!!
      2009/12/14 در 7:47 ب.ظ.

      برو آقا جمع کن بساطت رو دیگه این اراجیفی که ۳۰ ساله دارین می بافین واسه ما معنایی نداره. کدام جیره؟ دوستانی که این ملب رو می خونن روی این لینکی که قرار میدم کلیک کنید تا عکس رو ببینید و بفهمید منظور من کدام جیره است


      کلا شما جیره خوران نظام خوب زبونی دارین واسه حرافی و اراجیف بافتن. دشمن ما یعنی ایرانیا اسلام است نه یهود شما مسلمانان …. کشور ما را تسخیر کردید و به دلیل جهل و نادانی فرش ما را تکه تکه کردید و تقسیم کردید. شما مسلمونا همش زیر … صحبت می کنین داداش من نوامیس ما مثل نوامیس شما خودشون رو تو پارچه سیاه نمی پیچونن به جاش برن با حاج آقاهای مکه رفته صیغه کنن شب …. پس دفعه آخرت باشه از نوامیس ما بگی و این ….! قرانتم نگه دار برای خودت که این آیه اش اون آیه اش رو ضایع می کنه! آندر استند شدی؟؟؟ مرگ بر دیکتاتور.

  6. 2009/12/14 در 7:53 ب.ظ.

    دوست عزیز من می دونم شما از وضعیت موجود ناراحت هستید اما فکر می کنم با توهین های بی مورد بهانه دست کودتاچیان ندهید بهتر است به همین دلیل برخی از کلمات نظر شما را ویرایش می کنم.

  7. بیژن
    2009/12/14 در 10:23 ب.ظ.

    باز هم سلام آخه نمی دونم چرا شما اینطورید حتی طاقت ندارید حرف های هم وطنانتون رو بشنوید ؟ چه چیز باعث شده که شما اینقدر نسبت به هموطنانتون چه مسلمان و چه غیر مسلمان احساس نفرت داشته باشید ؟ من خودم که چه عرض کنم هر مسلمونی با این عوام بازی ها(همون عکس هایی که نشان دادید) مخالف است. اگر علت نفرت شما این هاست باید بگم که آقا راهش این نیست که بزنی از ریشه منکر همش بشی و به اعتقادات عده ای این طوری حمله کنی. باید ببینی با این بدعت ها چطوری می تونی مبارزه کنی شما کار ساده تر رو انتخاب کردی یعنی که کلا این ها رو از ریشه منکر شوی.
    خلاصه اینکه دوست عزیز این راهش نیست این عکس هایی که نشون دادی رو در همین حد بگم که من و شما باید با این برداشت های غلط از دین مبارزه کنیم . در ضمن خیلی صادقانه بگم من که خودم تا حالا از این نظام اون که شما میگید رو نگرفتم. در ضمن من سعی کردم که محترمانه صحبت کنم نخواستم که با شما بحث و جدل کنم. فقط خواستم کمی با هم صحبت کرده باشیم تا با عقاید مخالف خود آشنا شوم.با جمله ای که آخر گفتید هم موافقم یعنی مرگ بر دیکتاتور فقط خواهش می کنم به مقدسات همدیگر توهین نکنیم که اصلا کار انسانی نیست
    یا علی

    • Arash
      2009/12/15 در 1:56 ق.ظ.

      من فکر می کنم که اگر شما 10 برابر خود قران هم دلیل و برهان بیاورید دیگر اثری نخواهد داشت چرا که همان مقام رهبری شما سیمای اسلام در ایران را به شدت خدشه دار کرده و من به مردم ایران حق می دهم که چنین دل چرکین باشند قبلا هراس حکومت از سکولارها بود اما به نظر اینک لاییک ها خطر اصلی هستند و این حاصل رفتارهای نامعقول و دیکتاتور مابانه همین رهبر مذهبی شما است. به شما پیشنهاد می کنم جایی نگویید که در بسیج هستید چرا که در آینده حتما برایتان دردسر ساز خواهد شد چه بسیجی خوبی باشید چه بد! البته صلاح کار خویش خسروان دانند…. به امید پیروزی جنبش مردمی سبز بر سیاهی و پلیدی دیکتاتوری

    • 2009/12/18 در 1:59 ب.ظ.

      دوست عزیز شما همین تصاویر آتش زدن امام رو نگاه کنید!

      عملکرد صدا و سیما درسته؟

      عملکر روحانیت درسته؟

      به نظر شما اینکه تریبون رو بگیری و هر حرفی خواست بزنی درسته؟

      این که ملتی که اومدن رو اوباش و قانون گریز خطاب کنی و چشم به روی جنایتایی که افتاد ببندی! رو چه اسمی می شه بهش گذاشت

      شما واقعا با نگاه کردن به تی‌وی چه فکری بهت دست می ده؟

      این که یه مشت رقاص و مطرب از جنبش سبز حمایت می کنن ، این می تونه جنبش رو زیر سوال ببره؟!

      نمی‌شه اینطور تعبیر کرد که جنبش سبز به مرحله ای از تکامل رسیده که یه عده رقاص رو هم جذب کرده!

      اصلا با همین قانون اساسی که میگه احترام به قانون شهروندان بالاترین درجه رو داره و همین قانون اجازه دخالت تو زندگی شهروندان رو نمی ده، اگه اجرا می‌شد نمی تونستیم مانع از فرار به اصطلاح همین رقاص و مطرب بشیم!؟
      نمونش ترکیه که به نظر من اگه اسلام واقعی رو هم کسی بخواد مثال بزنه باید به اونجا مراجعه کنه

      اینکه مردمش در عین اینکه آزادن و حق انتخاب دارن باز بهترین پوشش اسلامی رو رعایت می کنن.

      به نظر شما این بهتره و یا اجباری بودن همه چیز

      نماز ظاهری بهتره ؟
      عمل از روی ریا که هر روز نمونه هاش رو در جامعه می بینیم بهتره؟

      یا عمل از روی اخلاص؟

      شما الان نگاه کن سایت ملت رو می گیرن ریدایرکت می کنن رو آدرس دیگه!!!!

      بعد می گن سایت طرف هک شده:O
      خوب شما کجای دنیا همچین چیزی دیدید؟
      اسم اینکار غیر از دزدی چی می تونه باشه؟

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

