خانه > Wallpaper > Wallpapers3

Wallpapers3

مجموعه شماره ۳

دریافت مجموعه (۴ تصویر معادل ۱.۴ مگابایت)

دسته‌ها:Wallpaper برچسب‌ها:
  1. 2008/06/06 در 10:24 ق.ظ.

    سلام
    خوبي
    وبت كامل و جالب هست
    من چون از وبت خوشم اومد لينكت كردم
    اگه شما هم دوست داشتي من رو لينك كن
    به اسم كامپيوتر و اپن سورس
    موفق باشي

  2. linuxrevo
    2008/06/07 در 11:29 ق.ظ.

    دوست گرامی سلام
    از این که لینک من رو اضافه کردی ممنون. متاسفانه در حال حاضر نمی توانم هیچ لینکی اضافه کنم و دلیل هم اشکالات ووردپرس است اما پس از رفع این مشکل حتما اضافه خواهم کرد فعلا با این پیغام روبرو می شوم: There are no options for this widget
    اما مطمئنا اضافه خواهم کرد.
    ممنون

  3. fedora1
    2008/06/08 در 1:41 ب.ظ.

    سلام
    اشکان ایمیل یاهوت رو چک کن

    راستی این هم وبلاگ من

  4. pooria
    2008/11/18 در 6:23 ب.ظ.

    کارت درسته
    این برای اینه که بگم کارت 20 است
    خسته نباشی

  5. حسین
    2009/11/24 در 1:30 ق.ظ.

    آقا رییس جمهور هممون میرحسینه..
    فیلترت میکننا

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

