خانه > DeskTop > Perlbox Voice

Perlbox Voice

یک نرم افزار برای کنترل دسکتاپ ار طریق صوت. با این برنامه شما می توانید کلیه اقداماتی که می خواهید در محیط دسکتاپ خود انجام دهید فقط با یک کلمه به انجام برسانید. اجرای مرورگر وب و هرچه که شما می خواهید. برای به دست آوردن آگاهی بیشتر می توانید به سایت رسمی برنامه سری بزنید و برای دریافت بسته ها نیز به اینجا بروید.
دسته‌ها:DeskTop برچسب‌ها:
  1. yeenghelabi
    2009/01/08 در 6:04 ب.ظ.

    با سلام
    من این برنامه رو نصب کردم ولی از کجا باید اجراش کنم
    یا علی

  2. LinuxRevolution
    2009/01/08 در 11:29 ب.ظ.

    حتما سایت رسمی و صفحه های ارائه شده را به دقت مطالعه کنید برای اجرای این برنامه به تعدادی پیشنیاز احتیاج دارید که باید نصب نمایید

  3. yeenghelabi
    2009/01/09 در 2:49 ب.ظ.

    با سلام
    من طبق صفحه‌ی راهنمای نصب از سایتش همه بسته‌ها رو نصب کردم
    ولی نمیدونم برنامه رو از کجا باید اجرا کنم
    یا علی

  4. LinuxRevolution
    2009/01/09 در 2:51 ب.ظ.

    در این صورت در ترمینال عبارت زیر را وارد کنید

    perlbox-voice

    تا برنامه اجرا شود

  5. yeenghelabi
    2009/01/09 در 8:17 ب.ظ.

    با سلام
    ممنون ٫ اجرا شد
    یا علی

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

