خانه > Security > AVG Anti-Virus Free Edition for Linux

AVG Anti-Virus Free Edition for Linux

توسط دوستی متوجه شدم که به تازگی Malware برای اوبونتو هم پیدا شده است

به همین دلیل این انتی ویروس رایگان مختص لینوکس را برای شناسایی این دست مخرب ها به شما معرفی می کنم که می توانید در این صفحه آخرین نسخه آن را به رایگان دریافت و نصب کنید. آنتی ویروس AVG به طور منظم و خودکار به روزرسانی می گردد

دسته‌ها:Security
  1. حسین
    2009/12/22 در 12:45 ب.ظ.

    سلام
    ممنون از مطالب جالبتون.
    من این آنتی ویروس رو دانلود کردم و رو اوبونتو 9.10 نصب کردم. اماهیچ اثری ازش نیست ، نه اجرا میشه نه فایل پیدا میشه !!
    ممنون میشم اگه کمکم کنید
    این ایمل منه
    ITEngineers@gmail.com

  2. 2009/12/22 در 1:03 ب.ظ.

    دوست عزیز برای اجرای این آنتی ویروس این عبارت را در ترمینال وارد کنید:
    clamscan
    و برای به روزرسانی هم این عبارت:
    freshclam

  3. حسین
    2009/12/23 در 8:26 ق.ظ.

    با سلام دوباره . من بیشتر بحث GUI مدنظرم میباشد. با استفاده از Command این کار رو انجام دادم!
    اما بیشتر دوست داشتم محیط گرافیکی رو هم چک کنم
    سپاس گذارم

  1. No trackbacks yet.

پاسخی بگذارید

دنبال‌کردن

هر نوشتهٔ تازه‌ای را در نامه‌دان خود دریافت نمایید.

